Eines de gestió i documentació de suport

Proposta de conveni / contracte per prestació de serveis

Per iniciar el tràmit de signatura d'un conveni o contracte amb empreses, institucions o persones físiques, el professor/a investigador/a responsable del projecte ha d'emplenar el formulari de proposta indicat a sota.

Una vegada emplenat, envieu-lo juntament amb el conveni/contracte al Suport a l'R+D+i.

Formulari de proposta de conveni / contracte

 
Models de conveni / contracte per prestació de serveis

Model de contracte en català

Model de contracte en castellà

Model de contracte en anglès

Proposta de servei

Full d'encàrrec de servei: Quan un professor hagi de realitzar un servei a empreses, institucions o persones s'ha de signar un full d'encàrrec de servei per part del client i del professor responsable, on queda reflectit el compromís de les dues parts de realitzar el servei i de satisfer l'import del servei. Aquest document es recomana per serveis d'import inferior a 3.000,00€. Per imports superiors, cal signar un conveni / contracte.

Albarà de cobrament

Albarà de cobrament: Document per sol·licitar l'emissió d'una factura externa a càrrec d'un conveni o servei.

Albarà cobrament / Albarà cobrament

 


Retribucions

Peligro Señal De Advertencia En La Atención Ilustraciones Vectoriales, Clip  Art Vectorizado Libre De Derechos. Image 42081633.(Tingueu en compte que en els costos totals de les taules retributibes no estan incloses les despeses d'indemnització del contracte)

 

Sol·licitud de convocatòria de contractació

Per tal de poder tramitar una sol·licitud de convocatòria per una contractació d'obra i servei a càrrec d'un projecte gestionat pel Suport a l'R+D+i, el professor responsable haurà d'omplir la sol·licitud de convocatòria corresponent i enviar-la al Suport a l'R+D+i. Tipologies de contractes:

Aquestes convocatòries les podeu trobar publicades a:

 

 

NORMATIVA:

Reglament de Becaris

 


 

PROCEDIMENT:

- Per demanar la beca cal que els diners necessaris constin dins del romanent del projecte (no només haver facturat)

- Cost hora (recomanats):

       Entre 6-8 €/h per estudiants

       Entre 8-10 €/h per titulats

- Per publicar la beca cal omplir i enviar a l'Oficina R+D+i la següent plantilla

- Un cop feta la publicació, ha d'estar durant un mínim de 5 dies hàbils, i es podrà consultar a la web de la universitat (Beques publicades).

- Transcorreguts els 5 dies hàbils i adjudicada la beca, caldrà comunicar a l'Oficina R+D+i el nom complet de la persona guanyadora.


 

DOCUMENTACIÓ:

Un cop adjudicada la beca, cal tramitar la documentació següent a l'Oficina R+D+i abans del dia 5 de cada mes per la seva gestió:

 - Credencial de becari (CB) degudament signada (la farem arribar des de l'Oficina)

- Convocatòria de la beca degudament signada

- Acta de resolució de la beca degudament signada

- Fotocòpia DNI o NIE vigent

Full de dades fiscals i bancàries del perceptor

Model 145 d'IRPF: Documentació de la situació personal a efectes de l'Impost sobre la Renda de les Persones Físiques.

- Còpia de la matrícula del curs acadèmic en curs o del títol (obtingut durant els 5 anys immediatament anteriors a la data de formalització de la beca)

- Número d'afiliació a la Seguretat Social 

En cas de necessitar donar d'alta: Model TA.1 alta SS (Model de sol·licitud d'afiliació a la Seguretat Social); també telemàticament: enllaç

 

Les persones becàries que ja hagin gaudit d'una beca a càrrec de projectes anteriorment, només cal que adjuntin la documentació que hagi sofert algun canvi (matricula curs vigent, canvi compte bancari, DNI renovat) juntament amb la credencial, la convocatòria i l'acta.

L'Oficina tramitarà al Servei de Personal la relació mensual de becaris abans del dia 15 de cada mes. Per tant, no s'admetran beques amb data d'inici anterior al mes en curs.

 

Tingueu en compte que de l'import total que consti a la convocatòria, es deduiran:

- la seguretat social a càrrec de l'empresa (per cada mes de beca, encara que no sigui sencer):

           * 10,51 € per estudiants 

           * 63,68 € per persones titulades  

 - la seguretat social a càrrec del treballador

- la retenció d'IRPF corresponent (mínim un 2%)


  

ALTRES DOCUMENTS I ENLLAÇOS:

Model renúncia beca

Per consultar les nòmines

NORMES DE PUBLICITAT PER ALS PROJECTES DE L'AGÈNCIA ESTATAL D'INVESTIGACIÓ

Document amb els logos

 


 

DIRECTORI COMÚ D’UNITATS ORGÀNIQUES I OFICINES (DIR3)

Codis DIR3 per la facturació electrònica corresponent als centres gestors de la UdL:  Directori comú d'unitats orgàniques i oficines (DIR3)

 


ENCÀRREC DE COL·LABORACIÓ

Únicament per col·laboracions docents: PDF

 


FORMULARI DE TRACTAMENT DE DADES PERSONALS

Model declaració de tractament de dades + annex Mesures de seguretat bàsiques en el desenvolupament d'un projecte de recerca: PDF

Enregistrament sessió de tractament de dades en activitats de recerca 21/10/2021

 


FULL DE DADES FISCALS I BANCÀRIES

Per donar d’alta nous perceptors, o bé, per modificar les dades ja existents:    PDF

 


REASIGNACIÓ DE CRÈDITS

Reassignació de crèdit (RC). Document per sol·licitar la reassignació de crèdits 

 


RELACIÓ DE VIATGE

Document per desglossar varis viatges d'un mateix projecte (convenis, serveis, cursos...). No projectes nacionals.   

PDF (professor/a)PDF (estudiant)

 


SOL·LICITUD D'AVANÇAMENT DE FONS

Petició de crèdit: Quan la situació financera ho permeti, a criteri de gerència i de la direcció del Suport a l'R+D+i, els professors reponsables dels projectes podran sol·licitar un  crèdit per afrontar la carència de liquidesa. El procediment serà aprovat pel Vicerector de Recerca i Innovació.

Aixecament de retenció del pressupost inicial

 


SOL·LICITUD DE FACTURA INTERNA

Sol·licitud d'emissió de factura interna

 


FITXA INVENTARIABLE

Fitxa inventariable

 


ALTRES EINES

Codis Unesco: Classificació científica, proposada per la UNESCO, anomenada Nomenclatura Internacional Normalitzada.

Codis CNAE: Classificació nacional d'activitats econòmiques